Zwroty i reklamacje Cloth Store

 

W Cloth przygotowaliśmy kilka możliwości dokonania zwrotu i reklamacji. Gwarantujemy, że ten automatyczny proces przyspieszy rozpatrzenie waszych wniosków.

Ważne!
• Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny posiadać oryginalne metki. 
• Od momentu odebrania paczki masz 14 dni kalendarzowych na dokonanie zwrotu. 
• Zwracany towar należy odesłać komplety na dres Cloth sp. z o.o.Chodkiewicza 61, 85-667 Bydgoszcz.
• Zgodnie z regulaminem sklepu koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
• Nie odbieramy paczek za pobraniem. Towary zwrócone lub zareklamowane w ten sposób będą zwracane na koszt klienta.
• Rozpatrzenie zwrotu nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni.


Możliwe metody dokonania zwrotu i reklamacji:

1. Zwrot lub reklamacja on-line poprzez formularz zwrotu.
2. Zwrot lub reklamacja metodą tradycyjną, z ręcznie wypełnionym formularzem zwrotu i reklamacji.

 

Zwrot lub reklamacja metodą on-line

Skorzystaj z formularza zwrotu i reklamacji znajdującego się tutaj >>Formularz zwrotu i reklamacji<<
i postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

1. Wpisz numer zamówienia. Ważne - użyj pełnej nazwy, np.: Magento000XXXXX-1.

2. Wpisz token otrzymany w wiadomości email, w którym znajdowało się potwierdzenie wysyłki oraz faktura sprzedaży.

3. Zgłoś zwrot lub reklamację.

4. W celu potwierdzenia wpisz swoje imię i nazwisko (pamiętaj zachować wielkości pierwszych liter oraz polskich znaków)

5. Wybierz produkty, które chcesz zwrócić oraz wybierz powód zwrotu.

6. Jeśli wszystkie dane zostały wypełnione poprawnie przycisk DALEJ podświetli się na różowo.

7. Zapisz numer zgłoszenia i dodaj go do paczki.

8. Paczkę wyślij na adres: Cloth sp. z o.o.Chodkiewicza 61, 85-667 Bydgoszcz.

9. Po zarejestrowaniu zwrotu/reklamacji otrzymasz wiadomość mailową z dalszymi informacjami.

 

Zwrot lub reklamacja metodą tradycyjną

Użyj formularza zwrotów znajdującego się >>TUTAJ<<

1. Wydrukuj i wypełnij formularz.

2. Spakuj zakupiony towar wraz z formularzem.

3. Paczkę wyślij na adres: Cloth sp. z o.o.Chodkiewicza 61, 85-667 Bydgoszcz.

4. Po dostarczeniu do nas paczki otrzymasz wiadomość mailową z dalszymi informacjami.

 

Zwrot środków

Cloth jako sprzedawca, ma obowiązek niezwłocznie, lecz nie później, niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu Produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi dokonane przez niego płatności za produkty (z wyjątkiem kosztów dostawy). Sprzedawca zastrzega, że w przypadku uszkodzenia przez Klienta klipsa, lub metki zabezpieczającej, a także w przypadku zabrudzenia, lub śladów użytkowania Produktu, nie ma możliwości odstąpienia od umowy.

Jednocześnie, zwrot płatności nastąpi przy użyciu sposobu zapłaty, z jakiego Klient skorzystał nabywając Produkt, chyba, że Klient wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

W przypadku zwrotu Produktu, za który płatność dokonywana była przez Klienta przy odbiorze (płatność za pobraniem), w zależności od wyboru Klienta i za jego zgodą, zwrot płatności nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.

 

Jak wymienić towar ClothStore.pl?

Wymiana towaru w ClothStore polega na zwrocie (odstąpieniu od umowy) wybranych produktów najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki oraz złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.

 

Kontakt z ClothStore.pl

Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości odnośnie zwrotów lub reklamacji zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta pod numerem Tel: +48 507 217 523 lub na adres mailowy bok@clothstore.pl

Nasz dział obsługi klienta pracuje w dni powszednie w godzinach 8:00-16:00.