Zwroty

1. Spakuj produkt, który chcesz zwrócić.
2. Włóż do paczki kod QR, który otrzymałeś (nie naklejaj go na paczkę - TO NIE JEST ETYKIETA KURIERSKA)
    Lub użyj formularza zwrotów znajdującego się >>TUTAJ<<
    * w przypadku przesyłki pobraniowej - koniecznie dodaj numer konta na który mamy zwrócić środki.
3. Nadaj swoją przesyłkę dowolnym kurierem lub Pocztą Polską na adres: Cloth sp. z o.o.Chodkiewicza 61, 85-667 Bydgoszcz.
4. Poczekaj na zwrot pieniędzy.

 

Reklamacje

1. Napisz do nas wiadomość email na adres reklamacje@clothstore.pl, a w treści podaj:
   • numer zamówienia oraz dane, na które zamówienie zostało złożone: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail
   • napisz krótki opis reklamacji
   • dołącz w załączniku zdjęcie uszkodzenia
   • napisz swoje oczekiwania w odniesieniu do reklamowanego produktu - czy mamy zwrócić pieniądze czy wymienić* produkt na nowy
   • Podaj numer konta bankowego - w razie zwrotu środków.
2. Poczekaj na wstępną weryfikację i naszą odpowiedź.
3. Spakuj produkt, który chcesz zareklamować i dodaj do paczki formularz reklamacyjny >>TUTAJ<< (może być on napisany odręcznie).

*W przypadku wyboru wymiany produktu na nowy - w pierwszej kolejności zostanie podjęta próba naprawy, jeśli nie będzie to możliwe, produkt zostanie wymieniony na nowy. Natomiast gdy reklamowany produkt będzie już niedostępny zostaną zwrócone pieniądze, dlatego nie zapomnij dodać na formularzu numeru konta.

 

Wymiana towaru

Wymiana towaru w ClothStore polega na zwrocie (odstąpieniu od umowy) wybranych produktów najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki oraz złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.

 

Ważne!

• Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny posiadać oryginalne metki. 
• Od momentu odebrania paczki masz 14 dni kalendarzowych na dokonanie zwrotu. 
• Zwracany towar należy odesłać na adres Cloth sp. z o.o.Chodkiewicza 61, 85-667 Bydgoszcz.
• Zgodnie z regulaminem sklepu koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
• Nie odbieramy paczek za pobraniem. Towary zwrócone lub zareklamowane w ten sposób będą zwracane na koszt klienta.
• Rozpatrzenie zwrotu nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni.

 

Zwrot środków

Cloth jako sprzedawca, ma obowiązek niezwłocznie, lecz nie później, niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi dokonane przez niego płatności za produkty (z wyjątkiem kosztów dostawy). Sprzedawca zastrzega, że w przypadku uszkodzenia przez Klienta klipsa, lub metki zabezpieczającej, a także w przypadku zabrudzenia, lub śladów użytkowania Produktu, nie ma możliwości odstąpienia od umowy.

Jednocześnie, zwrot płatności nastąpi przy użyciu sposobu zapłaty, z jakiego Klient skorzystał nabywając Produkt, chyba, że Klient wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

W przypadku zwrotu Produktu, za który płatność dokonywana była przez Klienta przy odbiorze (płatność za pobraniem), w zależności od wyboru Klienta i za jego zgodą, zwrot płatności nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.

 

Kontakt z ClothStore.pl

Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości odnośnie zwrotów lub reklamacji zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta pod numerem Tel: +48 507 217 523 lub na adres mailowy bok@clothstore.pl

Nasz dział obsługi klienta pracuje w dni powszednie w godzinach 8:00-16:00 (kontakt telefoniczny w godzinach 12:00-16:00).