Zwroty i wymiany Cloth Store

 

Na skróty:

1. Jak zrobić zwrot w Cloth Store?

2. Formularz zwrotu Cloth Store

3. Jak wysłać paczkę ze zwrotem Cloth?

4. Na jaki adres wysłać paczkę ze zwrotem Cloth Store?

5. Zwrot należności Cloth

6. Jak wymienić towar Cloth?

7. Kontakt z Cloth



Każdy zakup w sklepie internetowym, rozumiany jest jako umowa zawarta na odległość i podlega ona prawu zwrotu lub wymiany w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zamówienia przez Klienta. Odstąpienie od umowy może mieć miejsce bez podawania przyczyny zwrotu.

Zwrotowi, bądź wymianie podlega Produkt, który:

  • - nie nosi śladów użytkowania,
  • - nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • - posiada oryginalnie przymocowane etykiety i metki, w które Sprzedawca zaopatrzył towar i/lub nie nosi śladów usuwania, bądź ponownego ich przymocowania.

Klient nie ponosi żadnych, dodatkowych kosztów zwrotu lub wymiany Produktu, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie o prawach konsumenta jak np. koszt transportu Produktu do i od Sprzedawcy.

 

Jak zrobić zwrot w Cloth Store?

Poniżej prezentujemy zasady zwrotów oraz wymian a także kroki, które należy podjąć, by odstąpić od zawartej umowy.

 

Formularz zwrotu Cloth Store

Aby usprawnić procedurę zwrotu towaru, uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza zwrotu Cloth, który dostępny jest TUTAJ

 

Podpisany formularz należy przesłać:

- drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected],

- lub drogą tradycyjną wraz ze zwracanym towarem na adres:

Cloth sp. z o.o.

Pomorska 6-8

85-050, Bydgoszcz.

 

Jak wysłać paczkę ze zwrotem Cloth?

Paczkę ze zwrotem do Cloth można wysłać pocztą, lub kurierem. Cloth zastrzega sobie prawo do nie odbierania paczek wysłanych za pobraniem oraz do paczkomatów. Koszty wysyłki zwrotu towaru ponosi Kupujący.

Należy pamiętać, aby paczka zapakowana była w taki sposób, by nie narazić towarów na uszkodzenia na żadnym etapie transportu.

Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później, niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

 

Na jaki adres wysłać paczkę ze zwrotem Cloth Store?

Na wysyłkę zwrotu Cloth daje 14 dni kalendarzowych. Paczkę, wraz z formularzem zwrotu należy nadać na adres:

 

Cloth sp. z o.o.

Pomorska 6-8

85-050, Bydgoszcz

 

Zwrot należności Cloth

Cloth jako sprzedawca, ma obowiązek niezwłocznie, lecz nie później, niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu Produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi dokonane przez niego płatności za produkty (z wyjątkiem kosztów dostawy). Sprzedawca zastrzega, że w przypadku uszkodzenia przez Klienta klipsa, lub metki zabezpieczającej, a także w przypadku zabrudzenia, lub śladów użytkowania Produktu, nie ma możliwości odstąpienia od umowy.

Jednocześnie, zwrot płatności nastąpi przy użyciu sposobu zapłaty, z jakiego Klient skorzystał nabywając Produkt, chyba, że Klient wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

W przypadku zwrotu Produktu, za który płatność dokonywana była przez Klienta przy odbiorze (płatność za pobraniem), w zależności od wyboru Klienta i za jego zgodą, zwrot płatności nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.

 

Jak wymienić towar Cloth?

By wymienić towar w Cloth, należy zwrócić produkty zgodnie z zasadami jakie stosujemy przy zwrocie towaru (produkt w stanie nienaruszonym, z kompletem metek i wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany Cloth), najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. W ramach wymiany towaru można wybrać dowolny kolor, model i rozmiar produktu, niemniej produkt na wymianę Klient odsyła do nas na swój koszt, a produkt wymieniony odsyłany jest do Klienta za pośrednictwem kuriera bądź do wskazanego przez klienta Paczkomatu.

PIERWSZA WYMIANA jest dla Klienta bezpłatna, za każdą kolejną naliczane jest 15 zł (płatne przy odbiorze przesyłki). Jeżeli Sprzedawca nie dysponuje w magazynie Produktem, na który Konsument zamierzał wymienić pierwotnie zakupiony Produkt, Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się przez BOK z Konsumentem w celu zaproponowania wymiany na inny, dostępny Produkt w Sklepie Internetowym.

 

Kontakt z Cloth

Jeżeli nadal masz wątpliwości odnośnie zwrotów i/lub wymian, zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta Cloth:

- mailowo na adres: [email protected],

- lub telefonicznie pod numerem: +48 507 217 523.

Nasz bok działa w godzinach 8:00-16:00 w dniach roboczych (pon. - pt.).